Nej, ingen rubrik idag!

Myser i min sköna soffa. Jag älskar mina djur så ofantligt mycket. Skulle känna mig så otroligt ensam utan mina lurvtussar som går omkring här hemma.

Har nyligen kommit hem från stallet. Tänk att det räcker med att komma in där och bara se skymten av min underbara häst för att allt ska kännas en smula lättare. Älskade, fina Lizzy! <3

Låg vaken till tre inatt, visserligen kollade jag på två idol-avsnitt, men hade svårt att somna efter det. Är dock inte speciellt trött med tanke på att jag i princip sovit bort de två senaste dagarna.

Jag känner hur min blogg blivit deppmode.se, och jag tycker faktiskt det är helt okej. Orkar inte stänga in allting som rör sig i mitt huvud för tillfället. Varför ska man be om ursäkt liksom?

Nu tänker jag titta på ett till idol-avnitt, sen har jag kommit ifatt. Håll tummarna för att det fortsätter vara uppehåll, för jag har tänkt att gå ner på stan lite senare. Den du, Mikeli ska GÅÅÅ! ^^

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0