Röd, Kapten Röd!

Tjenna Tjenna! Snacka om rätt värdelös dag jag haft då! Bestämde mig för att somna i bra tid igår, men då ringde telefonen och en timme senare var jag för pigg för att bara krasha i sängen... Kollade på senaste avsnittet av Vampire Diaries och vips så var klockan fyra! Stängde av datorn och försökte sova, men min hjärna gick på högvarv och jag fann ingen ro. Trodde jag legat i sängen 30 min när jag insåg att klockan va nästan sju på morgonen, vad fan?!

Så, jag gick upp och tänkte att jag kör en dag nurå! Men insåg att jag inte skulle klara av det vid tio ungefär. Krash Boom Bang, somnade äntligen! Steg upp vid sju på kvällen. Snacka om orutinerat Mikeli. Åkte till stallet och tog hand om min stjärna. Sen åkte jag med Lotta till Max och käkade. VÄRD DAG, WOOP?!

Får se ifall det blir lite mer skräpmat med Elena om en stund, en dusch innan det vore nog på sin plats! Bjuder er på en jäkligt bra låt istället för att skriva ner massa mer onödigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0