Allting kommer bli bra

Howdy! Snacka om att jag har haft en heeelt underbaaar dag! :DD

Har varit nere på stan med Jessicus och 20-åringen Hänna! Vi började med att luncha på Spicy och herregud vad gott det var!! Hade inte ätit där på sjukt länge! (förvånande nog) Efter att vi svullat klart där begav vi oss ut på stadens gator, och kollade runt lite. Jag fyndade ett halsband för 10 kr och köpte hårfärg.


Hann med en utsökt liten glass från ben & jerry's baren oxå innan Jessica hade klipptid. Michelle joinade och vi hade en fin stund med alla frisörtidningar! Herregud vilka konstiga påhitt det finns, för att inte tala om en sax för 6.900 kr? Jessica blev snygg i håret och några ören fattigare kan man säga! Jag bokade in en klipptid hos hennes, citat Hanna: "gay-frisör" på fredag, tjooho! :D

Efter denna klippstund började mardrömsrundan i typ hundrafemtioelva olika affärer, gärna så långt borta från varandra som möjligt oxå! Det är bara tjejer som shoppar tänker ni, men jag är fan inte tjej i det läget! Så ursäkta för mina små klaganden hela tiden Hänna und Jessicus! ;) Vi avslutade iaf dagen med att fika på Espresso House och det satt galet fint må ja säga!

Begav mig till stallet efter att ha varit hemma en liten snabbis. Introducerade Alexandra i stallet så hon hittar alla Lizzy's grejer osv. Sen red jag ut och busade lite med pärlan! Hade bara tänkt rida ut, men tog ett pass i paddocken oxå och det är jag så glad över att jag gjorde! Förlåt men, världens finaste lilla häst!!! <3 Du är den bästa för mig, åh vad jag älskar dig! Fick en total aha-upplevelse på hästryggen idag! KÄRLEK!

Bjuder på en låt idag oxå, hur bra som helst är den!



allting kommer bli bra till slut
du ska se att allting ordar sig
allting kommer bli bra till slut
om du bara låter allting va'


Dax att bädda ner sig i sängen efter en lång och rolig dag! :))
Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0