Djupa grejer

Jag har några låtar som jag skulle vilja citera texten ur...
Alla texterna passar liksom in under en och samma dag.
Snacka om pendlarN!

Ibland känns allting bara så tråkigt
And I'm so sick of watching while the minutes pass, as I go nowhere
And this is my reaction to everything I fear
'Cause I've been going crazy
I don't wanna waste another minute here


Sen blir jag eftertänksam
Och jag vet att det går över och kommer kännas mycket bättre men
varför är man alltid en jävla nybörjare på sånt här?


Men inser att jag kommer klara av det
Jag går i vinterskor på hösten
Alltid förberedd för storm
Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar
Jag har känslor utan uppehåll
Jag har förlorat en tävling
Men vunnit ett val
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag


And then it's just like
Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig
Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde vänta sig


But i'm just like
Uh you got the room spinnin’
I don’t wanna lose this feeling
Girl you get me high, you know just what I like
And I want some more, I want some more.
So let me overdose
Cause I’m feenin’ for your touch
Let me overdose,
Cause baby I can’t get enough


'Cause I know that
Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordar sig
Allting kommer bli bra till slut, om du bara låter allting va'



Och emellan allt det där har vi sååååklart
Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Men inte fan kommer det någon och räddar mig! ;)

pözz!/ruuligchey_86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0