Sjukt törstig

44 läsare när man gör lite reklam för bloggeN på facebook, kuuuuulT!

Jag har så dålig karaktär, men imorn börjar mitt nya liv! Som så många gånger förr... Hehehehe, fast på riktigt denna gång. JAFÖRFAN!

Jag vill ha saft, jordgubbssaft! Imorn ska jag köpa saft och godis. Jag har blivit en sån godisråtta. Men det är ju bättre att jag äter godis än att jag köper pinnar för 53 kr/paketet. No more sånt!!

Kan har världens finaste vänner!! Jag vet att jag sagt det förut, men alltså ni är bäst!! Ni ger mig så mycket energi när jag mår såhär konsigt. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan er! <3

Veckan är bokad, full fart hela dagen, varje dag. Till och med helgen är bokad! Mycket bra, mycket braaaaa. Kommer hinna med fredagsmys med Lotta, lördagsmys med Elena och söndagsmys (träning) med Team Misty. Där emellan ska jag ta hand om mig själv och min fina häst också! :)

Jag har bestämt mig för en sak nu ikväll också, och kan säga att klumpen i magen blev lite minde utav bara det! Det kommer nog kännas ännu skönare när det väl är avklarat sen. Jag blir så stolt på något vis när jag nuförtiden kan tänka och be om råd innan jag hastar mig iväg och tar ett beslut. Jag har verkligen lärt mig så sjukt mycket när det gäller att hantera min borderline. JAG ÄR GRYM! :D

Nu blir det sängen, imorn ska det tvättas, fikas med mor och busa med Lotta i stallet!
Adioz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0