Världens finaste

Jag har väl världens finaste häst ändå. I mina ögon är du perfekt!! <3 Red i paddocken idag och hon var så pigg och glad. Och så himla arbetsvillig! Galoppen var helt underbar... :')

När jag skulle hämta henne i hagen igår kom hon travandes emot mig och gnäggade. Idag kom hon i full galopp när jag sa "Lizzzyyy, ja kom då! Skynda dig!!" Precis när jag sagt skynda dig så började hon galoppera, och gnäggade för fullt. Så sööööt! Min hästhjärta slog volter! ;D (Herregud vilken nörd jag äääär! ;D)


Sån här lyx får Lizzy medans jag mockar på kvällarna! ;) NOMNOM!

Sjukt taggad inför helgen btw! Ponnytävlingar fredag, lördag, söndag! Tur att man är ledig på fredag så jag kan hjälpa Maya då med. :) Blir att stå på banan lite också både fredag och lördag. Sen på söndag är jag banansvarig, like a boss. 8-) Älskar't!! :D


Förra sommaren i Storbyn :)

Nehepp, då var klockan sådär mycket igen... Dags att krypa ner i sängen. Imorn är det fullt upp med utsläpp, ridning, skoning, arbetsträning och sen pyssel i stallet igen. Och förhoppningsvis väldigt bra nyheter under dagens gång!! :)))

Nighty!/m

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Haha, men orkar inte att det ska gå så himla dåligt.. trött på det nu :(



Och tack! Det var snällt sagt :) Kram!

2012-05-17 @ 00:41:54
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: jossan - hamreryttarna

sv; självklart får du det! :D

2012-05-21 @ 20:22:22
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0