Nytt liv

Jaaa, tror att jag kommer ha ett nytt liv snart. Söker lite efter något som kan fylla tomrummet och har kanske hittat något fint! Nästa vecka har jag dessutom bestämt mig för att skriva in mig på arbetsförmedlingen, på måndag yepyep! Får se vad de kan hjälpa mig med. Hoppas på lite vuxendagis -> praktik -> jobb

Joråsåatteh! Känner att jag kommer fixa't, dags att gå vidare i livet och tro på sig själv!

Har torsdagsmys med katterna, ska bara slappa idag. För sen blir det full rulle hela helgen! Jobba på tävlingarna fre fm, lör em och hela söndagen. TAGGARÅÅÅÅ! ;) Mums med hamburgare! Nu menar jag alltså inte hästarna utan våra goda hamburgare som grillas på våra tävlingar, nom nom nom!!!

Puss in boots på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0