Jag vill...

Jag vill bara åka till stallet och att du ska stå där i din box och vänta på mig. Jag vill köpa 2 bananer på ica, jag vill stå och vänta på bussen som alltid är sen. Jag vill komma in genom stalldörren, säga ditt namn och se hur du tittar på mig som bara du kan. Jag vill stryka dig över bläsen och pussa på din mjuka, rosa mule. Jag vill se dig tigga efter godis, jag vill ta en tugga utav den ena bananen och se hur du sträcker
fram ditt huvud för att nå en liten bit. Jag vill fnissa åt att du nästan får med mina fingrar när du glupskt
mumsar i dig bananbiten som ligger i min hand.

Det är så tomt utan dig. Mina dagar känns så tråkiga när jag inte ska åka och ta hand om dig. Kom tillbaka, för jag saknar dig, jag behöver dig... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0