Sep. 26, 2012

Jag älskar dig föralltid, min allra bästa vän! Det är så tomt utan dig, jag visste inte att man kunde känna en sån här smärta. Jag är i stor sorg och kan inte kontrollera mina tårar. Men jag vet att jag ska släppa ut allt, för annars kommer det aldrig någonsin kännas bättre. Jag kommer aldrig att läka helt, men jag måste lära mig att leva med sorgen. Hur svårt det än känns nu, så måste jag försöka. Jag tänker leva för din skull, du vill se mig skina! Du vill inte se mig förfalla och jag ska vara stark. Du har lärt mig allt, intebara ridmässigt utan du har lärt mig så mycket utöver det. Du har lärt mig att skapa det finaste vänskapsband och du har lärt mig att älska så högt. Du och jag, tillsammans har vi kämpat igenom så mycket. Du har gett mig mina allra gladaste dagar och finaste stunder. Jag är dig evigt tacksam för att jag fått ha dig i mitt liv! Jag tror och hoppas att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig. Och någonstans inom mig så vet jag att du gör det. Den tryggheten vi kände hos varandra, den var så ren och klar. Våran kärlek övervann allt. Rättelse: Våran kärlek övervinner allt! För den kan ingen ta ifrån oss. Vart du än är nu, så känner jag din närvaro och din kärlek. Låt mig alltid få göra det.Dina fyra flätor i manen kommer alltid sitta där, så du alltid kommer ihåg att: Jag älskar dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0