Belieber

Jag bara måste skriva lite innan jag går och lägger mig. Klockan är 03.30 och nu är det torsdag. Jag kan inte sluta le. Jag är så fylld utav kärlek! Jag skiter i vad folk säger, om dom tycker att jag är en tönt or whatever. Jag älskar Justin Bieber. Jag kommer aldrig att glömma kvällens framträdande, det var helt galet! Jag har känt alla fina känslor man kan göra ikväll, på en och samma gång. Det var så jävla vackert! Har fortfarande inte fattat att jag har sett honom live. Stämningen går inte ens att försöka beskriva. HERREGUD, gåshud gånger tusen! Jag grät. Vem är jag? Jag är Mikaela Höglund, 27 år och tamejfan en riktig Belieber!
 
Swaggiiiie!
 
 
 
Håkan Steen, Aftonbladet på plats ikväll avrundade med dessa underbara ord på hemsidan!
 
"Globen börjar nu tömmas på folk. Biebermania lämnar Sverige för den här gången. Justin kändes taggad i kväll, och showen imponerade. Han är nitton år och redan en väldigt färdig, superproffsig showartist. Får han mogna lite i låtskivandet kan han bli en stor artist på fler sätt. Jag delar ut tre plus med guldkant till kvällens spelning."
 
/Mikeli

Kommentarer
Postat av: clara

VÅRAN GUD!!!!!!

Svar: OMB!!!!
Mikaela Höglund

2013-04-25 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0