Hähäj

Walking dead, hej zombie! Är så galet trött idag... Känner för att gå och lägga mig nu, klockan sju på kvällen. Wääää. Imorgon är det torsdag, då kommer Dina! Ska vara hundvakt till söndag. Myshunden! <3 Ska även åka till Ikea imorgon med mama och köpa lite grejjer. Sen ska bästa Clariz hjälpa mig att flytta byrån till hallen och lite så hemma.
 
Jag har mycket på gång nu, kanske därför jag är så trött. Men det går ändå bra! Känner ingen stress eller så med det jag har tagit åt mig. Det går bra att åka till stallet varje dag, det känns som att jag behövs och det är bra med en rutin. Sen så skadar det ju inte med lite extra cash liksom. :) För er som inte hänger med så mockar jag åt CousCous och Salero mån-fre och tar även deras intag i veckorna (2st). Det passar mig utmärkt! Kan göra det i stort sätt när som helst på dagen, innan hästarna kommer in. Skönt att ha något att gå upp till och så träffar jag ju alltid folk jag gillar i stallet. Och får pussa på Sally varje dag hihi. :)
 
Måste betala en räkning, sen tänker jag ligga på soffan och tjocka mig hela kvällen. Fast har inget att tjocka mig med. Måste kanske gå till ica också. Livet är jobbigt ibland! ;)
 
Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0