Hej

Across the ocean, across the sea
Startin' to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky
Need to see your face and need to look in your eyes
Through the storm and, through the clouds
Bumps on the road and upside down now
I know it's hard baby, to sleep at night
Don't you worry

Cause Everything's gonna be alright
 
Through the long nights
And the bright lights
Dont you worry
Cause Everything's gonna be Alright
 
Through the sorrow, and the fights
Don't you worry
Everything's gonna be Alright..
 
 


If I could take away the pain and put a smile on your face
Baby I would, baby I would
If I could make a better way, so you could see a better day
Baby I would, baby I would, I would
 


Cause everything starts from something
But something would be nothing
Nothing if your heart didn't dream with me
Where would I be, if you didn't believe
Believe...
 
There were days when I was just broken, you know
There were night when I was doubting myself
But your kept my heart from falling
It didn't matter how many times I got knocked on the floor
But you knew one day I would be standing tall
Just look at us now
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
När jag tänker tillbaka på vad jag har varit med om det senaste året så blir jag nästan mörkrädd. Jag kunde ha varit helt ensam i livet just nu, men jag har haft en otrolig tur. Jag har räddat livet på samma person 3 ggr... Och jag kan knappt förstå hur jag har tagit mig igenom det. Men jag har lyckats. Jag är så otroligt stark! Och som Emelie sa till mig förra veckan: Jag är imponerad över hur stark du har varit sen Lizzy försvann. Många trodde att du skulle gå ner dig totalt och så...
 
Jag var så rädd för det själv. Speciellt med tanke på vilken jobbig sommar jag hade i bagaget. Men jag fixade minsann det också... Jag saknar henne varje dag, men jag kämpar för att göra henne stolt.
 
Om jag har klarat detta så kan jag klara vad som helst!!
 
Musiken har hjälpt mig så sjukt mycket, speciellt en viss Biebz. <3
Jag vill gå på en till konsert!! Varför börjar man alltid lyssna på fler låtar efteråt?! Jaja... Det är bara att hålla ut tills nästa gång det blir ett Sverigebesök! ;)
 
Sova kanske? Jaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: belieberclariz

<3

2013-04-30 @ 10:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0