Swag!

Tjäna bloggen! Har lust att skriva ett glatt inlägg idag, för livet är så bra just nu! :D
 
Jag har haft världens mysigaste, bästa och roligaste helg typ! :) I lördags följde jag med Ebba och CousCous på tävling i Hallsta. Förutom att dagen blev aslång och vi fick vänta i typ 4 timmar tillshon startade så var det kul! Flummade på läktaren och ja vad ska man säga... swag?! ;) Det gick inge bra för laget, det var alltså omgång 2 i div. 1 för ponnysar. Ebba var den enda nollan i Hamres lag, vilket hon ska vara stolt över! Det var bara 10 nollor totalt av typ 40 startande. Synd att de andra resultaten för hamre blev avramling, 4 fel och uteslutning. Men men! Sen tog det hundra år till innan LA:n började, och där fick dom ett skitpet på a hindret i kombinationen, han lyfte inte tillräckligt på en bakbenet typ... Lite typiskt då dom behöver en nolla till för att kvala till MsvB. Men det var en fin runda och nollan kommer nästa gång ska ni se!! :)
 
 
Följde med hem till dem sen efter att vi fixat klart i stallet och så. Var väl klara vid åtta på kvällen. Fick mat från Grekiska kolgrillsbaren, hade aldrig ätit därifrån. Herreguuuuuuud va gott det var! :D Babblade på där och sen spelade jag och Ebba kort och käkade glass. ^^
 
På söndagen hade vi bestämt oss för att följa med till Sundbyholm. Maja skulle hoppa Rico i 1.30m. Så upp tidigt igen, blev hämtad och så var vi iväg. Det var helt underbart väder, solen sken, det blåste knappt och när vi lunchade satt jag ute i tshirt!! :D
 
 
Var asgod mat, baconlindad kycklingfilé med potatisgratäng, mums!!! Vi swag:ade runt där och hade några timmar på oss innan Maja skulle rida. Hon och Rico var superfina och fick 2 nedslag på ettan och tvåan. Han slarvade och dom hade inte kommit igång riktigt. Resten av banan klarade dom skitsnyggt!! :)
 
Följde med Ebba till Hamre efter att vi lämnat av Maja och Rico på Aberga igen. Vi red ut på varsin ponny och hade askul! Hästarna var jättepigga och vi hade en ridtur som kan förklaras med detta ord; YOLO! ;)
 
Kom hem och däckade nästan i soffan igår kväll haha, var jättetrött i både kropp och sinne! Men har verkligen haft sååå roligt! :) Nu taggar jag som tusan för om typ 41 timmar är jag och Clara i Globen och väntar på Justiiiiiiiiiin! :DDD Vi åker till Sthlm rätt tidigt för att glida lite på stan och sådär innan också! ;) SWAG!
 
LÄNGTAR IHJÄL MIG!!! :D
 
Från konserten nu ikväll i Globen! SÅ JÄVLA SNYGG. DÖR! *_*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0