WOOAAAHH!

Okej, jag döööör! Har nyss kollat på filmen 'Never say never' - filmen om Justins liv typ. Så hmla fin!!! Grät och blev asrörd flera ggr!! :'D Jag är så sjukt jävla övertaggad inför morgondagen så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Och ja, jag kanske beter mig som 12, men OCH?! It's my life! Jag mår bra och blir glad av konserter såååatt! Och ja, jag är lite (mycket) Bieber-hysterisk, men man blir ju astaggad ju mer man kollar på klipp/bilder/texter och lyssnar på låtarna! Hjälper ju inte att aftonbladet.se uppdaterar hela tiden om allt! Och facebookgrupperna... Och twitter... osv! ;)
 
WOOOAAAAAAAAAAHHHH!!! Ska bli så sjukt fett imorn! Jag och Clara ska skrika oss hes och dansa oss förlamade! ;DDD
 
Hur ska jag kunna sova inatt då?! :ooooo
 
Huehuehue! Hejdå om jag dör imorn! :***
 
/Mikeli 14 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0