22 februari

1. Göteborg
2. Tatuering
3. Fet sommartema fest
4. Justin Bieber konsert
5. Bröllop
6. Putte i Parken
 
En fin lista med saker att se fram emot! Living the dream? Jo, men lite i varje fall! :D
 
1. Sömnproblemen
2. Ekonomin
3. Kärleken
4. Saknaden och sorgen
5. Vardagen
6. Framtiden
 
En ful lista med saker jag försöker bearbeta och styra upp! Living the nightmare? Tell me about it! D:
 
Jag verkligen älskar och hatar min tillvaro, är det dubbelmoralen själv som skriver? Det är ju faktiskt 2 sidor på ett mynt. Men huvudsaken är ju ändå att det finns ett mynt. Jag måste verkligen börja läsa mer, vill ta tag i mitt skrivande igen. PoeteN inside of me wanna get out!
 
Är på tok för trött för det här, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0