Fredag

Har känt mig riktigt glad idag, hela dagen dessutom. Så himla skönt! Känner verkligen hur en sten har fallit från mina axlar, att jag är stolt över mitt beslut. Fan vad bra jag är!

Bra saker med dagen:

*Klickade helt otroligt nog hem 2 biljetter till Justin Bieber's extrakonsert den 24 april!!! HELT GALET!

*Umgåtts och flummat med Clara hela dagen, var längesen vi hängde bara vi och fick en aha-känsla av hur mycket jag älskar henne!

*Uträttat ärenden utan att spontanhandla onödiga grejer!

*Tagit in hästar på Skästa i mysigaste vädret, soool och vårvärme!

*Ridit Salero som var så fin, lyckopiller! Kände hur jag orkade rida hela passet utan att få andnöd!!

*Haft sånt där mys-snack som man bara har med sina stallkompisar när man håller på och fixar åt hästarna. Michelle och Ebba. Puss <3

*Lagat asgod mat fastän jag var cptrött!

Nu ligger jag i min sköna säng och ser fram emot imorgon! Städa som en gnu och sen partaya som en gnu!

På söndag följer jag med mitt saknade Team Misty på Anna Emanuelsson träning!

Gonatt! /klad mikeli


Kommentarer
Postat av: c

<3

2013-02-03 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0