Chips

Idag har jag gjort någonting som jag har varit så jävla rädd för så himla länge. Och jag vet att jag kommer växa som människa. Som Elena förklarade det; Du har liksom ingen riktig vardag, så då blir ju det vardagen. Kunde inte sagt det bättre själv. Det växer sig så stort, för stort. Jag är inte galen egentligen, jag har bara för lite att göra!
 
Har haft en jättebra dag ändå faktiskt, mår på något vis redan bättre. Man ska inte gå och hålla inne med saker! Det var ju inte ens farligt att berätta. Bra, då har jag lärt mig det tills jag hamnar i en liknande situation!
 
Varför äter jag chips när jag är hungrig? Kan jag bara ta en macka istället eller? Nej, det är inte lika gott.
Imorgon är det torsdag, ifall ni inte visste det! Då ska jag tvätta, diska lite mer och sen leka med Bella på kvällen. Eventuellt hinna med en tripp till IKEA med Hanna också, måste ha ett överkast innan lördag!
 
På fredag släpps det biljetter till en extra konsert med Justin Bieber! Dog ju lite när jag såg det! Ska klicka som en jävla galning på min dator och hoppas på att få biljetter! Hanna är på, hoppas att Clara också är på! Skulle vara så jävla kul om vi fick biljetter! *hoppassssss*
 
Om man skulle krypa ner i sin nybäddade och sköna säng då kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0