Let her go

Det är väl klart som fan att det känns, att det gör ont och att jag är ledsen. Jag måste tillåta mig själv att känna alla känslor. Likaväl som jag tillåter mig att älska, så måste jag tillåta mig själv att gå igenom den smärtsamma processen av att släppa taget och gå vidare.
 
Jag skulle inte lyssna på låten som dem flesta höjer till skyarna dessa dagar. Men nu gör jag det ändå. Den passade ju in så bra. Passenger - Let her go
 
Jag släpper taget nu, jag går vidare. Jag borde har gjort det för länge sen, men jag visste att jag inte skulle kunna göra det innan jag hade berättat. Nu har jag berättat, det ger mig ångest... Men jag vet att det var det jag behövde. Jag hade kunnat gått runt och tänkt, låtsats som ingenting, precis som förra gången. Men det hjälpte inte ett skit att försöka förtränga det.

Nu ska jag gå och handla, och när Jessica har slutat så hämtar hon upp mig. Vi ska leka som bara vi kan! Jag åker inte till Göteborg, jag blir hemma. Det är blandade känslor. Jag vill dit, men jag ska vara hemma och ta hand om mig själv istället. Ingenting blir bättre för att jag flyr iväg från verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Låten är jätte bra! Men du är bäst Milaela glöm inte det! Du har ju i alla fall Sally å pussas på!! Plus finaste Milaela!!!!!!!!❤

Svar: Jag gillar felstavningarna haha! damn you autocorrect ;) men du är så söt!! dina ord värmer gumman! och jag är sååååååååå glad att jag får ta hand om din finaste ponny!! <3333
Mikaela Höglund

2013-02-01 @ 15:20:16
URL: http://ponnyprofsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0