Maybe

Ligger i sängen efter en slappardag. Det enda jag gjort idag är; tagit hand om Sally, ätit på max, kollat på typ 2 halva filmer med Jessica och Elena.

Fastnade vid datorn när jag kom hem vid tolv. Snackade med Frida, gulliga jävla människa! Kanske blir att åka ner till Göteborg igen om 2 veckor. Frida erbjöd sig nämligen att bjuda på resan dit och inträde på Gaynessfesten, som en födelsedagspresent. PUSS! Skulle vara så kul! Ska fundera tills imorn om jag har råd med resten. Skulle vara så kul! :)

Lyssnar på Kent, varför är dem så bra?! Jag orkar ju typ inte... Ni sätter ord på allt. Verkligen allt! Längtar tills sommaren och hoppas på ännu en turné. B Ä S T A <3

Dags att sova, har en gosig Ida bredvid mig. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0