Monday

Döö-nöö. Lagom opepp på allt idag. Längtar bort, men samtidigt längtar jag tillbaka. Blöh. Fett med blöh!
 
Hade i varje fall en supermysig stund i stallet idag. Gulliga lilla Sally, jag tycker om dig! <3 I början fick jag aldrig pussa på dig, nu får jag pussa nästan hur mycket jag vill när jag borstar dig. Du är så söt som kollar efter mig när jag pratar med dig. Sötnosi! Det var en halv pina att rida, då min kondition var kass. Hade inte ridit på 2 veckor heller typ... Så det fick räcka med ett joggningspass på ca 30 min i ridhuset. Hon kändes superfin och mjuk!! Märktes att det hade gått bra för henne och Ebba på träningen igår. :) Nu dröjer det en vecka innan jag rider igen, jobbigt!
 
Snart är det Game of Thrones på svt1, ska kolla på det och försöka att bara slappna av. Hoppas på att ha mer energi och sådär imorgon... Adios.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0