Walla brur

Jävligt bra helg ja!
 
Drinkkväll i fredags hemma hos Frida. Var pepp hela veckan, dock så blev jag sjukt otaggad precis på fredagen. Vet inte ens varför?! Men jag tryckte bort den känslan och det är jag glad över, för jävlarrr vilken lyckad kväll! :D Vi festade väl fram till halv sex på morgonen och kvällen innehöll massa skratt, vattenpipa, bus, goda (och mindre goda) drinkar och sing star!!! Vi gick nog alla all in såattsäga. ;)
 
Sara och Hänzy!
 
Frida and me!
 
Moa-Hanna, Erika och Jonas!
 
I lördags vaknade jag upp i något slags kollektiv. Vi var 4 st som sov kvar. Hade en riktigt soft och skön dag om man bortser från baksmällan då..! Jag, Sara och Frida lunchade på stan. Sen åkte jag hem och sov nån timme, tog en skön dusch för att sedan bege mig till Frida igen på kvällen. Vi och Moa-Hanna käkade tacos och grät till Titanic, så himla vackert! Leonardo, snygg ja! <3
 
Idag har jag sovit ut som fan och lekt med mina bästa på kvällen. Jag, Hanna, Jessica och Clara gjorde tacopizza hos Hanna och satt och bara snackade massa i någon timme. Har saknat att ha alla samlade, det var en perfekt avslutning på helgen! :)
 
På torsdag åker jag till gbg, är halvt livrädd att jag knappt ska överleva lördagen sen när jag kommer hem. Men jag säger bara... YOLO! Veckan efter det tänker jag införskaffa mig ett par träningstights och försöka mig på några friskispass igen. Egenträning och baspass, hoppas det funkar! Så lägger jag festerna på hyllan i någon vecka. Dags att bege sig ut med underbara Team Misty på tävling igen bl.a! Sista året nu, ska ta vara på tiden! <3
 
Jag önskar att du var så underbar som min bild av dig säger att du är.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0