Walla

En fet kebab till alla? Okejrå! Varsigoooo!

Jag har ju glömt att skriva om Göteborg! Det var svinkul! Sådär då. Heh! Skoja bah. Men typ sammanfattning då.

Fredag: Åka tåååg i typ 4 timmar, det var najs när vi lyckades få en egen lite kupé typ. Vi flummade på, drack lite mouserrande vin som Frida hade med sig, sötis! Körde någon frågelek och var väl bara allmänt förväntansfulla! :D När vi kom fram så mötte vi Betty och Kim, dumpade våra grejer på hotellet och drog in till stan igen. Käkade gooooodaste tacobuffén där det också fanns pizzaslice's, DOG va gott det var!

Vi hängde lite på stan och kollade presenter och köpte alkohol, sen åkte vi till hotellet och fixade oss. Trött som en gnu med huvudvärk från början till slutet av kvällen, men äsch! Det var väl ca 20-25 st hemma hos Betty och Kim, lite trångt men det gick! Det var riktigt kul och vi begav oss till Gretas efter några timmar. Där dansades det som bara den och jag hade så jävla kul! Var lagom full och allt var finfint! Vi kom väl tillbaka till hotellet vid 5 och jag tvärdäckade.

Lördag: Vaknade 8 och mådde cpdåligt.... trodde jag skulle spy så fort jag rörde mig. Låg där och filosoferade och försökte tänka bort mitt illamående i typ 1,5 timme. Somnade om, vaknade försent och hade missat hotellfrukosten. xD Jaja, vi drog in till stan och satte oss på ett jättemysigt café där jag fick i mig en jättegod fralla!! Sen strosade vi runt på stan, shoppade lite och sånt dära. Drog till hotellet, flummade lite med Julia, Karin och Fia. Sen färgade Suzze mitt hår, sen vare bara att dra på sig kläderna och dra till Lovisa och Cissi's inflyttningsfest. Det var awkward i början, för alla kände ju typ alla utom oss. ;) Men efter nån timme så blev det fett kul! :D Hade gärna stannat där, men nej vi skulle ju promt ut på Gretas igen... Vilket inte alls var lika kul denna gång, så jag och Evelina (väldigt rolig nyfunnen vän) drog och käkade och sen till hotellet. Var vakna till 10 på morgonen haha, åt frukost och somnade sen, idioter! ;D

Söndag: Vaknade vid 14 igen, vi drog in till stan. Jag återfann mina västeråsare och åt på pizza hut. DOG av munorgasm typ! SÅ GOTT! <3 Sen gled vi runt och letade efter ett fik, hittade något till slut som inte var fullsatta. Typ alla fikade verkligen! Sen mot kvällen drog vi till Betty och Kim. Då blev det tacos och filmkväll! Vi såg Kejsarens nya stil och en ruggig skräckis! Typ A women in black eller något sånt. Fett creepy! :(

När jag, Frida och Sara kom tillbaka till hotellet sen så var vi lagom övertrötta och flummiga! Det blev en rolig natt med många skratt haha! Hade verkligen askul hela helgen!! Kommer lätt åka ner igen! :D Lite pix då!

 
 
 
 
Vi tog verkligen alldeles för lite bilder!!! Skäms! :( Jaja, nu har ni fått läsa något positivt iaf! Heh! ;D
Puss in boots!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0