Chill

Hade mysigaste måndagen igår! Gick upp vid halv elva, träffade Sam och gav honom min gamla mobil och fick lite cash. Satt fint såhär innan den 25:e! Köpte frukost och begav mig till våran minibibbla. Roade mig en stund vid datorn och sedan hittade jag en bok som verkade rolig. Började läsa och blev helt fast. Satt väl en timme där i soffan och verkligen mös!

Pratade med Jessica S och gick samtidigt ner till hamnen för att sola. Hade köpt med mig kakor, dumle och läsk. Spenderade ca 3 h med att vara där och hann även prata bort lite tid med Jessica O. Lyssnade sen på Justin, läste lite och bara njöt!

Gick hem vid fyra och lagade mat. Resten av dagen och kvällen spenderades i soffan med chips, massa bra serier och kattmys! :)

Flummade bort 3 h av natten med Malin P i telefonen, haha herregud vad jag garvade!! Sov som en stock till typ två idag! Ligger nu nerbäddad i soffan under min mysiga filt. Har haft en elak mensvärk sen tidigt imorse så tänker bara ta det lugnt i soffan. Handla lite ikväll och hämta mina filmer som kommit. :)

Skulle ha följt med Maja till Aberga och ridit och sen ut till deras gård. Men hon hade typ dubbelbokat sig lite så vi får ta det en annan dag. Kanske lika bra med tanke på hur min kropp mår. Förutom menavärk har jag så sjukt ont i nacken och mellan axlarna. :( Funderar starkt på att kontakta en sjukgymnast...

Well, nu börjar Family Guy och om exakt en vecka får jag träffa min gos igen. Längtar! :)

Herrååå!/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0