Häjhäj!

Helgen har bjudit på underbart väder, solsken och plusgrader. Dessutom underbart sällskap iform av hästar, kompisar, hundar, katter osv! ;D Var i stallet från typ 10-18 i lördags, agerade lite hästskötare åt Ebba och CousCous. De var superduktiga! Debuterade LA+5 och var dubbelnollor, det blev en blå rosett! :) Fick även ta en liten Sally då Pernillas lilla Freja var sjuk. Red ut på en supermysig ridtur i skogen, barbacka i den värmande solen. Snällaste Pia hade mockat när vi kom tillbaka! :D
 
Ponnyöron! <3
 
Sååå fina!! <3
 
Lotta kom och lämnade Dina någon gång där efter jag hade ridit osv. Hon var helt salig över att få vara med haha, sötaste! Hon visste inte riktigt var hon skulle ta vägen och det bara lös i ögonen. Sen fick hon träffa sin bästis Skipper också, lyckligaste små hundarna! När vi kom hem till mama så åt hon duktigt upp sin middag, sen somnade hon på köksgolvet. ;) Vi gick och la oss strax efter nio, somnade som en stock!
 
Vaknade dock tre på natten och kunde inte somna om.. xD Så låg vaken till sex då klockan ringde. Upp och hoppa, frukost, morgonkiss av Dina och sen kom Hanna och hämtade upp oss. Agerade lite hästskötare åt henne och Plupp. Lättare sagt än gjort med en hund i koppel.. ;) Men det gick braaaaa. De var superduktiga och bjöd på dubbelnollor i både 90 och 1m! :D
 
Lite flumm i larsson medans Hanna knoppade Tessan, sen brummade vi iväg med RAB:en och köpte DONKEEEN! Det satt förjävla fint kan jag tala om, herrejösses! Sen var vi duktiga och jobbade på banan! Lotta kom och hämtade DIna så då kunde jag också leka funktionär. Det var fan kul! Lite roligare när man inte var tvungen att jobba! ;D
 
 SWAAAAAAAAG! hähähähä
 
Höll Hanna sällskap efter allt var slut och vi hade plockat undan, hon mockade o såntdäraaaa, sen fick jag skjuts hem. Hade då varit på Hamre i 11 timmar, död tjej! La mig på sängen när jag kom hem, tänkte bara vila lite... La mig under täcket med kläderna på då jag frös, somnade tydligen som en stock där vid åtta och sov ända till fem på morgonen! xD "Vila lite grann" hehe, men faaan så skönt det var! :D
 
Igår chillade jag biff i min säng heeela dan! Det var jag värd! Sen åkte jag ut till stallet på kvällen och red finaste Sally. :* Ryktade och mös en massa också, gullnos! När jag kom hem åt jag och sen gick jag och la mig. Vadå tröööött?! Idag har jag iaf gått upp och ätit frukost! Ska väl ta och dra på mig stallkläderna och kirra någon lunch på väg till stallet. Har Sally idag med. Wiiie! :D
 
Häjdoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0