:D

Jag känner mig så himla stark, så himla motiverad och glad! Jag vet inte vad som har hänt, men jag är verkligen inte lika deprimerad längre. Jag gör saker varje dag, sover inte tills solen gått ner eller struntar i att äta. Jag mår så himla mycket bättre än vad jag gjort på så sjukt länge!! Tänk att någonting så tragiskt som Lizzy's bortgång har fått mig så himla stark. Jag ser med en helt annan syn på livet, jag tar inte saker för givet längre. Och saker som förut skulle utlösa ångest, tar jag numera med en klackspark och vet att allting löser sig. Jag klarar allt!


TACK för all kunskap du gett mig, TACK för all styrka du ger mig varenda dag min ängel! Du är min finaste diamant bland molnen och jag tänker på dig varje dag. TACK för att jag fått uppleva så mycket glädje den senaste tiden. Jag vet att du ser mig och spetsar öronen för min skull!
 
Bara för att jag hittade denna bild på min bilddagbok för ett tag sen! ALLTSÅ DETTA ÄR JAG! :o
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0