Trött

Trött i kroppen på ett skönt sätt och mår ändå väldigt bra. Spenderat dagen på Hamre och jobbat på tävlingarna från 11-19.30. Hade inte varit där på ett bra tag och det kändes så mysigt att bara få ta del av atmosfären. Hade som vanligt asroligt med alla underbara vänner och annat folk där! Kärlek till mitt bästa Hamre! <3

Veckan har varit mest upp, har gjort roliga saker, träffat saknade vänner och även "de vanliga" vännerna eller hur jag ska säga! Haha. Tog en dagstripp till Sthlm i torsdags för att hälsa på Maria och hennes bebismage. Det var hur mysigt som helst!!! Tänk att man kan prata om allt och inget hur lätt som helst, fastän det var typ 2 år sen vi umgicks så senast. Äkta vänskap! :') Nästa gång vi ses, så träffar jag även hennes bebis, det ska bli så fantastiskt kul! Den kommer när som helst. :D
 
På kvällarna har det varit lite ner. Alla tankarna kommer då, men jag har ändå klarat av dem. Förutom natten mellan tis-ons, hej och hå... Tur att jag har läkartid denna veckan som kommer. Panikångesten har kommit tillbaka mer och mer sen i augusti, det är dags att be om något som hjälper.

A - Är så besviken på dig. Du gjorde mig verkligen skitledsen. Men har insett mer och mer att det inte är mig det är fel på utan du som faktiskt betedde dig illa. Att du kallade mig omogen och sen gör som du gör, utan att ens kunna ge mig en förklaring. Fick dra den ur dig. Nejdu, lika bra att det blev som det blev. Behöver inte människor som dig i mitt liv. Och vi "känner ju inte ens varann" som du så fint uttryckte dig. BITCH!!
 
E - Så himla go, tror jag hittat en ny vän som förstår. Men är på min vakt. Jag hoppas att vi har kul när vi ses i veckan. Det känns som att detta kan bli himla bra.
 
M - Om du också tänker bete dig konstigt nu och bara sluta svara så kommer jag inte ens palla bry mig. Vad är det med folk att vara skitpratiga osv osv osv, sen helt plötsligt när det verkligen blir så att man får mer kontakt med varann, då från ingenstans så ba nä, nu skiter jag i att svara/höra av mig. OKEJ?!?!?!?!?! Orkar inte ens. Hoppas det bara är tillfälligt.

Fuck people ibland. Bete er. Nu ska jag sova, imorn ska jag till Hamre igen! Underbart att ha något att göra och slippa sitta inne och grubbla!
 
Nattinatti/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0