Livet

..är bra! Är glad, motiverad och ordnar en massa. Haft det supermys hos Ebba with family från lör-tis. Så mysigt att hästarna har flyttat hem dit nu också. :') Blir lite fix hemma imorn och torsdag, sen på fredag åker jag till Sthlm och kommer hem på lördag kväll. Ska bli AWESOME!!! Hinner med att träffa många vänner, ska bli skoj!

Nästa vecka anländer min nya soffa och tv, ska bli sååååååååååå najs!! Jag, Clara och Emil fixar't! Sen blire att hjälpa Clara att flytta massa grejer på lördagen. Kan inte förstå att hon verkligen ska åka snart. :o

Ska mysa ihjäl mig lite med katterna nu, har saknat dom lika mycket som dom saknat mig! Några hade damprace och var överlyckliga när jag kom hem denna kväll! ;)

PUSS!

Älskade finaste Salero i nya stallet!! <3
 
Finaste ni :') <3
 
MYSLEO! 
 
MYSIDA!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var super mys att du kom!! Ha så
Kul i helgen och på Lördag kväll *host* ;) syns på söndag ❤️

2013-10-18 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0