One of a kind

Hamnat i en liten svacka... Men det är okej. Jag kommer alltid att hamna i såna med jämna mellanrum. Bara att acceptera, även om det är svårt vissa gånger!

Jag tänker lite för mycket på dig. Men jag kan fan inte rå för det. Hmm... Lever lite i min drömvärld. Förväntar mig inte direkt att det kommer bli något mellan oss, någonsin. Men drömma kan man ju alltid. Du är fin.

Längtar tills jag får ett brev. Tycker att det är dags nu. Vill inte ha panikångest mer. Vill börja bearbeta allt nu.

Vill åka bort. NU. Vill åka till Göteborg och sen till Stockholm. Jag måste planera, inte bara dra spontant och sen komma på att jag inte hade råd egentligen.

Alltså. Kan man vara kär i en låt?! Knarkar sönder Sam Tsui - Clarity!!! <3 http://open.spotify.com/track/1EwAkFA15j2gZYoVVw246F

Klockan är 5:23. Försöka sova kanske?

Världens gosigaste Leo försökte få plats i min keps ikväll. Dör lite! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0