Sep. 15, 2013

Mår faktiskt jättebra och är väldigt stolt över hur mycket jag tagit tag i sen onsdagen innan örebro pride.

Men så fort jag får en bra känsla med någon, så bryts den av. Varför är det så? Är det för att jag inte är färdig än, för att jag inte är klar med mig själv? Kommer allting att falla på plats när jag lagt ihop tillräckligt många pusselbitar i mitt egna pussel? mikeli-pusslet, 10 000 bitar, från 0-27 år.

Vissa dagar lägger jag 2 bitar, andra dagar inga alls. Kanske att jag lägger 30 bitar nästa dag. Det går sakta, men jag har lärt mig en sak; Jag ska aldrig mer tappa bort de lösa bitarna som inte hittat någon plats i pusslet än!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0