Torsdag

Det känns som att jag också har genomgått en ny uppdatering, precis som min iphone. Jag känner mig så otroligt säker och stark på ett helt annat sätt än på väldigt länge. Jag vågar stå för precis allt jag känner, säger och gör. Det är helt fantastiskt! Är det såhär det är att känna riktig harmoni? Jag kämpar fortfarande med en himla massa, men jag känner hur det verkligen går framåt för varje dag.

Att jag faktiskt tog tag i den jävla disken och ringde 2 samtal utan att göra en stor grej av det, bara det är en sån enorm seger för mig. JÄVLAR VAD JAG ÄR GRYM!

Längtar till helgen, är sjukt taggad på fest!
 

365 dagar om 1 vecka, det kommer bli så fint min ängel.
Jag kommer spendera dagen och kvällen där vi har alla våra minnen, i stallet.
Glömmer dig aldrig, du är det vackraste jag bär på, föralltid. <3



My Guardian Angel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0